" this feeling.. I can't describe it ! "

ååååhhh :D det är torsdag och SOL !
i min soffa sitter moa och ollebolle. jag har städat hela dagen och nu börjar det se ut som ett hem igen och snart ska jag ner till stallet och natten är halvt planerad till ralle å gurra som ska komma hit och titta på film.
kan det blir en bättre dag?! haha, jag tror inte det.

jag kan inte beskriva hur underbart det känns att ha kommit så här långt på så här kort tid. dessa människor.. dem får mig verkligen att leva :) och det är så underbart och skönt!
nej nu ska jag vara social med mina underbara vänner, kanske hinner dra en rad ikväll eller någonting.

over and out, feeling good. 



om jag ska sammanfatta lovet so far med en låt så får det bli den här :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0