" the next thing you know, she's got low.."

morni´n people :)
måndag och första dan på sportlovet, najs!
idag är det helt underbart väder och för någon timme sen ringde basse som äger kelly och frågade om jag hade lust att vara med i en tävling i bruksridning. KLART JAG VILL! ! ! så jävla häftigt. även fast det kanske inte är förrens i oktober så ska det bli as najs.
jag och kelly kommer i full kareta och ba äger allihop ;) .
kände mig lite speciell när han ringde och frågade mig personligen också. sen vill han att jag ska rida henne mera. haha, klart jag vill rida mera.

nu är jag jätte taggad på att det ska bli varmare och ljusare så vi kan börja träna ordentligt och komma igång så vi är fit for fight när det väl bär av mot tävling.

bruksridning går ut på att man ska "visa" upp de olika fördigheter hästen har och kommunikation mellan häst och ryttare ( horsemanship ). och detta är för våra lite större hästar som inte får vara med i hopptävlingarna i globen. rktigt häftigt :) .

men men, nu ska jag ut i solen och njuta.

image61
prinsessan :) min gudinna.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0