" take this life.."

E20 norr - millencolin

de veckor jag inte har skrivit tänker jag inte nämna här. inte ännu i alla fall. för jag vill bara glömma dem och aldrig mer komma tillbakas till det.
jag kan säga att stadiet har hetat dödsångest, svält, tårar och sängen.

men 5 kilo lättare och på väg uppåt så ska jag kämpa vidare och försöka leva mitt liv så gott jag kan.

imorgon åker min älskade mamma till thailand i tre och en halv vecka. vilket för min del innebär en MASSA ansvar och ensamhet, då jag ska stanna hemma och passa huset och hunden.
jag skulle ju inte klaga över att få åka med, men det är ju inte fy skam att få ha huset helt själv ett par veckor.

no cigar - millencolin

just nu, precis just nu längtar jag jätte mycket efter min älsklings korv :(. ska nog ta och ringa henne om en stund.

sportlov nästa vecka! jippie :) 
eller inte?! alla åker bort och gör roliga saker och jag får som vanligt sitta hemma och grubbla över hur mycket värdelöst det finns överallt.
ska försöka komma ikapp i skolan, alltså kommer mitt lov att bestå av plugg och jobb. för pengar behöver man ju också.

a boy brushed red - underoath

snart är det sommar, jag känner det på mig. mamma och jag såg blommor idag, ute alltså. och annika hade sett blåsippor :). nu är vi snart framme i värmen igen.
gud så jag längtar!


image57
you make me remember the happy ends..


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0