" my baby shot me down.. "

åh herregud vilken helg..
haha, man ska inte underskatta folks sätt att festa på ;) .

men fy fan vad kul vi har haft.
jag och idahoe rockade som lovat loss hela fredagen. och igår satt vi hos mig och kollade melodifestivak och åt chips innan vi drog oss vidare till simon för att parta lite.
fick gå själv till bussen vid halv två :(. men jag överlevde :)
och idag var jag uppe vid nio för att åka ut till stallet. det gick suuuper bra att rida. hoppade några skutt med prinsessan.

nu inväntar jag en vän som ska glo på en rulle med mig. sen håller vi tummarna för att julia kommer hit ikväll, och imorgon kväll kommer idahoe på återbesök !
underbart !

nej nu jävlar ska det göras något annat.
over and out
image59
ett äventyr för ett par helger sen  ;)

//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

Lov @ Carros place = Underbart gumman!

2008-02-24 @ 18:54:53
URL: http://idaftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0