" move over psycho.. "

nu när jag är ensam hemma och party är ett faktum har musiken ändrats en del här hemma. sure jag är fortfarande på den svarta sidan med alla kakor och mjölk ( laktosfrimjölk ), men när man ska dansa och parta hela natten lång brukar inte death metal och rå punk hålla i längden. det tar inte lång tid förrens folk börjar gnälla och man måste sätta på r 'n b eller liknande. och nu har jag börjat tycka att beatet i vissa låtar är helt underbara.
visst har jag alltid lyssnat på sån musik vid sidan av, jag är inte så trångsynt och har en väldigt bred musiksmak. precis som min klädstil, ibland är det väldigt funky och street aktigt, medans det vissa dagar är lack och läder ;).

slänger i alla fall in en rätt najs låt som har börjat spelas på min dator  och ipod.

enjoy hoes ´n bros



over and out
//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0