" just another day.. "

efter en fartfylld helg med mycket skratt och sena kvällar är det väl näst intill ett skämt att påstå att jag är utvilad nu.

korven och frida var nere från onsdag till söndag och bodde hos mig fredag till söndag.
så fredagen bestod av sushiresturang, massor av skit snack och en hel del film :) .
mickis sov hos mig den kvällen också.
på lördagen var vi först i stan på för middan. sen åkte jag, frida och elsa hem till mig och käkade middag och gjorde oss suuuperfina. vid fem rycket bar det av till ina i g-berg som fyllde 18 :).
där vart det tårta och champange och en och annan öl.
sen med en underbar grund att köra på hela kvällen fortsatte jag elsa frida och nathalie till skarpnäck och hem till markus i min klass.
där var det full rulle redan när vi kom.
det vart en hel del mer att dricka och lite festliga små misstag och tabbar av en och annan person ;).
men kul var det. blev tyvärr utsläpad därifårn tjugoi tolv av elsa och co som hade ledsnat på att vara där och vi drog oss hemåt. men kvällen var inte slut ännu. hela bussresan var ju kvar :)
hann snacka med kusin på vägen hem, och kusins vän som var onykter :P.
väl hemma vart det toast och sen ,ars pannkaka i säng.
:D

underbar helg :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0