" jag ska göra en egen resa och glömma färden tillbaks.."

luft - dia psalma

onsdag idag..
och just idag har vart en jävligt hostig dag.. men jag har hört att man får vad man förtjänar och det är vl det jag har nu. för jag hade ju kul ihelgen och gud vill inte att jag ska få må bra i mer en ett par dagar, så där av hostan. fast det är ju bara en teori..

idag var hjärtat här en stund :) . en helt underbar stund.
saknar <3

mamma - dia psalma

vi fick simma på idrotten idag. mitt största misstag på ett tag tror jag. hosta/ont i halsen plus vatten är INTE bra. inte om man ska simma i vattnet iallafall.
men men, jag lyckades nästan dränka livräddnings dockan. hmm, tur att det inte var en riktig människa jag skulle rädda dåra.

dancin with my self - billy idol

imorgon ska jag nog vara hemma från skolan. och verkligen försöka skriva klart min historia uppsats innan jag ska ner till stallet. eftersom den ska vara klar imorgon innan klockan 00:00.. och jag har ju "bara" två A4 att skriva på datorn.. men men jag kanske överlever. annars blir det här förmodligen mitt sista inlägg ;) .

till helgen kommer kusin upp men sin snygga men dock så dryga vän. så vi ska leka med dem på fredag och förmodligen på lördag och söndag också. men fredagen är i alla fall spikad från och med för två veckor sen :P.. så mickis<3 sover hos mig, eller i första bästa säng där vi hamnar :P.
sova tillsammans ska vi i alla fall försöka göra.

idag hann jag och mickis med en promenix på en timme i dugg regnet :) det blir sammanlagt två och en halvs timmes promenad denna vecka, och det är bara torsdag :D .

men men åter till franska revolutionen! jippie!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0