" I'll hit you bitch, and you'll never forget it! "

fredag !!!!!!! :D
och nu är friheten här i tio dagar :) 

med dagens ungdomar som har ciggaretter och varm choklad som hård valuta kommer det inte att bli annat än kuuul ;)
för i min skola är den som har mest cigg den som är mest populär. låter det bekant ? ( ! ) 
jag vet inte riktigt åt vilket håll man kan säga att världen är på väg då, men inte är det framåt i alla fall. 
rökarna har byggt upp ett system som går ut på att röka så mycket som möjligt utan att slösa på sina egna cigg
pff, varför röka om man inte har råd att köpa cigg
samma sak gäller dem som säger " jag önskar att jag hade pengar så jag kunde köpa cigg".. ja okay, men bara för att du har pengar betyder det väl inte att du nödvändigtvis har ett paket cigg?! jag menar pengar i all ära, men man kan ju inte röka pengar?! och om man är utomräckhåll för en kiosk eller liknande där cancerpinnar kan inhandlas så spelar det ju ingen roll hur mycket pengar man har, för man har fortfarande inga cigg

snart kommer mickis, idahoe, elin och några brudar tll och förgyller min kväll ^^ :) musik mat och trevligt sällskap. bättre fredag kväll tror jag inte att man kan ha ! 


image58
ge mig sommar, sol och bruna magar :)


//carro


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0