" if you are what you say you are.."

middag vid datan är aldrig fel när man är ensam och kan lyssna på musik och bara chilla :)

nu är jag hemma från stallet och äter omelett med korv i till middag, framför datan. sorgligt?! kanske, men gott !
väntar på lilla idahoe som borde vara här om en timme eller så.

det gick bra att rida idag också :D fick åka på mississippi, mycket power i den damen kan jag lova.
men det gick bra, med tanke på att jag inte ridit seriöst på typ tre veckor.

ikväll hoppas vi på att idahoes vän bjuder över oss på lite kalas :) . skulle inte vara helt onajs att få komma hem till någon annan och släppa loss lite.

jag känner mig riktigt back on track nu :) . helt underbart. och på lördag kommer mickis hem och håller mig sällskap. saknar damen något brualt !

men nu till duschen och allt smink och snygga kläder som jag ska ha på mig ikväll ^^

over and out, I'm back on track!

image64
ge mig soooooommar!

//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0