" all by myself.."

tisdag, eller egentligen onsdag, men va fan.

kom precis in efter att ha tagit en sväng till julian. rätt segt, var bara där nån timme. och fick ta en promenad från eriksvik när jag skulle hem. men lite motion har ju ingen dött av, vad jag har hört i alla fall.
igår hade vi kul :) . jag och några vänner satt hemma hos mig och hade det väldigt trevligt. det slutade med heaven och städa ;).
men som sagt, mysig var det.

idag har man hunnit vara seg, käkat nudlar ( min basic föda just nu ) och kollat greys anatomy med idahoe. (och jobbat i fem timmar :) ) fortsatte dock att kolla efter att hon hade lättat också, men somnade och sov bort typ två avsnitt.. :(
imorgon är det onsdag och jag måste verkligen försöka komma iväg till gymmet, börjar känna mig som den brutalaste soffpotatisen i hela världen. så någonting nyttigt måste jag göra. ska ändå åt det hållet när jag ska bunkra upp med godis och läsk inför morgondagens planerade chill kväll. måste ta det lugnt och sova lite tror jag, innan min hjärna börjar gå på över varv och exploderar! inget man vill uppleva har jag en känsla av..

men men, sova kanske?! eller varför inte lite greys?
well, over and out

image62
det finns inget i världen som klår det här!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0