"they say you're crazy"

är det inte underbart kära läsare? blondinbella har fått ett helt eget tv program. nu kan hon i ca tre minuters tid varje dag prata om allt hon tycker och tänker, om allt hon shoppar och om hur stolt hon är över att vara "kändis". suck.. precis vad världen behöver i kris tider som dessa.

idag väcktes jag iallafall vid kvart i nio av martin som åkte iväg för att spela fotboll. jag pallrade mig upp till köket fick i mig lite frukost. sen packade jag ner dator med tillbehör, satte på mig träningskläder och gick ner til gymmet och tränade ca 1 ½ timme. skönt och välbehövt efter all mat som man har tryckt i sig de senaste dagarna.

nu är jag hemma hos min mamma och ska försöka installera alla sims spel på datan. kanske får lite mat också. haha.


jag och underbara elli hos robin förra lördagen :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0