"swollow me, then spit me out"

godmorgon!
jag lyckades sova i natt även fast martin var borta och det var barnsiligt tyst och tomt i lägenheten.
nu är jag iallafall vaken och äter lite frukost. om 50 minuter ska jag fmöta ida på gymmet. idag är det bröst och triceps som gäller :) fan vad jag älskar att träna!

sen ska jag hem till min mamma och fixa lite saker. vid åtta tiden tror jag att martin kommer hem. hoppas att han har haft kul och inte är allt för bakfull idag haha.


fick ett återfall på kelly clarkson när jag vaknade imorse. låg typ som vanligt och lyssnade på pink, dear mr. president (precis som varenda morgon hela våren, eller hur ida?!) och såg hennes namn någonstans och fick bara en känsla av att det var dags att börja lyssna lite på henne igen. så jag gjorde det.
hon var väl det enda jag lyssnade på för några år sen. grym tjej.

nej hörrni nu ska jag pallra mig upp och fixa klart allt. vi hörs senare!


//carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hell yeah. På den gamla goda tiden ;)

2008-12-30 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0