"sunday night"

idag har jag nog spelat dator i sex timmar tror jag.. det är fan illa. jag som inte brukar sitta mer än en timme eller så.
men vad ska jag göra när pojkvänen är fast i fifa träsket och förmodligen aldrig kommer upp?
eller jo, imorn åker han på en 24 timmars kryssning med sina polare. skönt det, så han får lite luft. haha

morgondagen ser ganska så lovande ut faktiskt. till att börja med ska jag ner och träna. sen ska jag och martin åka till forum en stund innan han sticker och sen kanske man får träffa mickis om man har tur =).

jag måste köpa en mus till min dator. mamma ville ha tillbaka sin så fort som möjligt. typiskt.
meeen eftersom jag är gjord av pengar så är det inget problem.

nu ska jag försöka få martin att titta på tv  med mig.

vi hörs!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0