Ni skulle bara veta!

den kommersiella julaftonen är nu över. eller jag nästan iallafall.

gissa vad jag gör nu!
sitter och bloggar från min alldeles egna och alldeles splitter nya dator. som jag och min pappa idag har varit och inhandlat. den är jätte fin!

tror aldrig att jag har varit så hör stolt över en teknisk grej förut. kanske för att jag aldrig har haft någon så hör bra teknisk grej förut. lycka.
systra mi fick en likadan. fast jag tror nog att hon tyckte hennes var lite för dyr. vi vart tvugna att lägga till egna pengar om vi ville ha lite dyrare dator.
jag personligen satt inne på nätet hela dan igår och kollade efter olika modeller och prisklasser. bästa billigaste vill man ju ha. haha.
jag är iallafall sjukt nöjd och har ni tur så kommer bloggen igång igen nu :).

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0