"new year resolutions"

kommer ni att sätta några nyårslöften? träna mer, sluta äta godis, sluta röka, börja äta nyttig mat, stressa mindre. helt ärligt upp med handen nu, hur många har till 100% hållt ett nyårslöfte? precis.
just därför kommer jag inte att sätta några nyårslöften. då kan man för det första inte bli besviken och för det andra så kan man ge sig själv löften vilken annan dag som helst på året.

för det här med att man ska börja äta nyttigt det nya året... hur funkar det när man förmodligen har festat hela natten och vaknar bakfull som ett svin och det ända man kan tänka på är pizza och pommesfrites? se, du lyckades inte ens hålla ditt nyårslöfte i ett dygn. och bara alkoholen man får i sig kvällen innan är i sig bland det onyttigaste man får i sig. man blir inte bara fet, det sliter på inre organ också.
nej jag ska låta bli att sätta några nyårslöften och sen äta min jävla pizza med gott samvete på torsdag!



nu är jag iallafall hemma hos mamma. eller ja, det har jag varit en stund nu. hon kommer närsomhelst hem från sjukhuset och ska då hjälpa mig med lite saker som behöver fixas.
om några timmar kommer martin i land igen, förhoppningsvis helskinnad efter gårdagens äventyr. ska bli lite spännande att höra vad dem hittat på för dumheter den här gången.

nej hörrni, jag behöver en ny kopp te.
vi hörs senare!


vet du vad? jag tror inte att allt hopp är ute ännu!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0