"just look at yourself.."

you'll never outrun what waits for you!

nikki sixx. ett musikaliskt geni på heroin. han är en gud och ändå en idiot.
fast för mig, mest en gud.

ikväll sitter jag ensam hos martin. han har åkt iväg med sina vänner på en 24 timmars kryssning. så alldeles ensam försöker jag komma på något att göra. fantasin är värdelös just nu.
egentligen är jag nog för trött och seg för att orka åka iväg och gör något. åandra sidan kommer jag snart att börja tugga av mig naglarna.

jag håller på att läsa mötley crües band biografi; the dirt av niel strauss. en riktigt grym bok som jag starkt kan rekomendera till alla som gillar rock n roll. jag älskar den! och ännu är jag inte igenom halva ens.
jag har lyssnat på nikki sixx eget projekt: Sixx A.M ett tag och gillar skivan heroine diares starkt. och gissa vad, idag köpte martin boken :D. så när jag är klar med the dirt ska jag sno åt mig den och läsa.

när man läser the dirt förstår man vad alla hans texter verkligen handlar om. tillexempel låten van nuys: i L.A finns en gata som heter Van Nuys Boulevard och där ligger ett rehabliteringscenter som han låg inne på. ett tag. nobody wants to die in van nuys.

see ya


nikki sixx



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0