"i'm so sick of lovesongs."

imorgon är det fredag! fredag fredag fredag!


då ska jag träffa moa och tessie :) förhoppningsvis kan tessie ta lite på mina stackars toppar, så att dem börjar må lite bättre.

igår tränade jag ki box, med martin ( ! ) och vet ni vad? han verkade tycka att det var ganska så kul. kors i taket, han som alltid sagt att det är något för tjejer. tji fick han!

ikväll ska jag ner till stallet, vi ska fortsätta hoppingen och jag tror att jag väljer först :). får ta en lite större häst idag. så att man inte flyger av igen. yckades ju ramla av förra gången och landade lyckligtvis på arslet. mjuklandning.

jag känner att de här engelska lektionerna ger otroligt mycket.. eller inte? jag har inte gjort ett skit på flera veckor. kanske borde snabba på och få något gjort snart. innan man får en chock när dem säger att talet ska vara klart om en vecka eller så.

juste, nu ska jag berätta om mina underbara upplevelser igår:
jag gick hem från skolan av ex antal anledningar. jäg åkte hem till martin och la mig i soffan och kollade på en film. will hunting. bra film för övrigt. vid kvart i fyra tog jag bussen för att hämta tjejerna. vilket jag egentligen inte hade någon lust med för att jag var lite ledsen och väldigt trött.
när jag kommer till dagis kollar personalen lite frågande på mig och jag frågar var tjejerna är. varpå dem svara: men dom är ju sjuka idag!
KUL! föräldrarna hade helt glömt bort mig.. så det var bara att åka hem igen. ingen höjdare.
tur att martin var så underbar när jag kom hem. annars hade jag grävt ner mig.
sen hjälptes vi åt att laga wok till middag innan vi tränade. dagen slutade iallafall ganska bra.

fast idag är jag helt sjukt trött. tror inte att jag varit så här trött på jätte länge.


iknow you like it.



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0