"handfull of glitter.."

ååhh, jag vill gadda mig! jag är så sjukt sugen. just nu känns det som om jag skulle kunna göra vadsomhelst bara jag får tattuera mig! haha. så fort jag får ihop pengar så ska jag göra det.

nu är frågan bara vad jag ska göra för någonting. för det finns typ en miljon grejer jag vill göra.
ängeln på ryggen får nog vänta ett tag. den lär bli rätt dyr..

jag vill göra en döskalle. men vem vet hur länge den är rolig? jag kanske tröttnar på den. eller växer ifrån sånt.
ballast skulle vara att göra en bild som jag har ritat. en döskalle med en orm som slingrar sig igenom och runt. den är grym. ed hardy design.

sen kommer man till dilemma nummer två. ska den vara i färg eller svartvit? helst vill jag bara göra i svartvitt.. men vissa motiv blir nog snyggare i färg.. som ni hör. hundra idéer.. och jag vill göra alltihop. jag kommer se ut som en avdankad hells angels medlem när jag är klar. förutom skägget då.

haha. nej men om fyra månader kan jag välja vilken tatuerare jag vill också. och då kan man ju får lite mer hjälp med motiv och placering. eftersom dem vet mer om sånt än mig.

snart kommer martin hem och då ska vi gå ner till gymmet. idag blir det hårdkörning :).

vi hörs.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0