"backfist in the face"

puuh, nu har jag varit kreativ i nästan två och en halv timme. fantasin är slut nu tror jag. 
snart snart snart kommer martin i land. så jag ska ta nästa buss hemåt, så jag är hemma när han kommer. 

ikväll blir det nog till att göra ingenting, spela lite sims kanske. om jag känner martin rätt så ska vi nog upp och träna imorn vid nio halv tio tiden. gymmet är bara öppet mellan 9 och 12. så det blir väl upp vid åtta om vi ska hinna träna.
jag ska försöka åka till forum imorgon också. kolla på lite smink och rea. se om man hittar något fint.
synd är bara att nästan hela studiebidraget går till busskort den här månaden. 770 spänn. fy fan jag kräks!

nu ska jag börja klä på mig.
later.


inga ord kan beskriva saknaden!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0