" you are my friend till the end..!"

och så har ännu en helg runnit förbi och är nu ett minne blott. har det varit en bra helg då? jaa det tycker jag väl. ganska lugn om inte annat.
ifredags städade jag hela lägenheten innan jag mötte upp martin när han hade slutat jobba för att åka och handla. på vägen hem plockade vi upp mickis och vi gjorde tacos och sen spelade vi guitar hero och gick efter det och hyrde en film. "footsoldier" blev det. sjukt grym! mickis var tvungen att dra vid tolv för att hon skulle upp klockan fem fäör att köa till lars winnerbäck konserten dan efter.
i lördags tvättade jag och martin på morgonen innan han åkte och spelade match och jag hälsade på min kära far som jag inte träffat på nästan en månad. fick middag där och hoppade sen på bussen som martin satt på och vi åkte till chrille och ida i ektorp. där vart det jäger och singstar. sen vid tre halv fyra på morgonen vart vi sugna på mcdonalds och philip fick den stora äran att köra oss dit och sen hem igen. under våran korta tid på donken lyckades martin hälla ut en hel cola på mina ben och golvet, och chrille lyckades tappa sin hamburgare på golvet. suck, var dem fyra eller ?!. haha.

igår stod det stallet på schemat som vanligt,. efteråt käkade jag och emma i gurra och gick sen hem till henne. hade aldrig varit i deras nya lägenhet förut. jätte fin!
idag ska jag och syrran hem till mamma och städa ur vårat rum så att det inte är något damm eller så där inne. och tro mig, det kommer ta HELA dan. för vi har brutalt mycket saker där inne... men men, allt för mamma :) .

nu ska jag lyssna lite på takida och backyard babies låtarna som jag har laddat ner, på onsdag smäller det ;) !!

over and out


seriöst. vart är solen?


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0