"when it rains.."

buuää, har verkligen ingen insperation idag.. är trött och seg och jag tror att en släng av migrän börjar tränga sig på. inte blir det bättre av att regnet fullkomligt öser ner utanför den öppna balkongdörren.
jag kom precis hem till martin från skolan. kom väl fram en halv timme efter att jag egentligen skulle ha varit här, för att sl älskar att ställa in sina jävla bussar, kul. som grädde på moset så är inte martin hemma heller.. även fast han slutar vid fyra. han skulle hämta chrilles bil och sen gå på systemet i sickla innan han skulle komma hem.. suck.

såå whats new? idag var den första "riktiga" skoldagen på terminen. vi gick efter schemat och sådär. vi fick träffa våra nya lärare. tre av fyra lärare idag var nya. dem presenterade kurserna och pratade om vad för uppgifter vi skulle få och hur vi skulle gå till väga. de nya kurserna för terminen som vi hade idag var; naturkunskap b, svenska b och fotografisk bild a. det sistnämnda ämnet har jag verkligen sett framemot och vi verkar ha fått en riktig toppenlärare i det ämnet. lite skönt faktiskt.

ikväll hoppas jag att vi ska lyckas komma på något kul, är inte så jätte sugen på att röja ikväll. bio kanske? får se vad ida och grabbarna säger. jag är i alla fall på bio humör, eller varför inte bara en filmkväll. fan vad skolan tar på mina krafter, och det här är bara första dagen.
nästa vecka ska jag troligen till ögonläkaren och kolla synen.. börjar se sämre igen, kanske blir glasögon på heltid?
nu ska jag försöka sova en stund. vi hörs!

over and out


fett hungrig och fett full (?) basketspelare på mcdonalds efter en hård match i duffnäs.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0