"we're made for rocking.."

godeftermiddag! jag och martin har precis ätit middag. hemmagjord pizza :) jäätte gott faktiskt.
vi har varit ute på landet nästan hela dagoch och åkt ring och ätit luch. har även hunnit med en sväng till stallet.
fick köra båten både till och från landet. haha, det är så jävla kul. plus att jag fick köra igårkväll när det spöregnade och var nästan mörkt. det tåls att förklaras;

i fredags var vi inne i stan och shoppade. eller jaa.. jag och ida brände våran lön medans grabbarna satt och drack öl. då de fick den strålande idéen att röva bort mig och ida till ingarö varvet och sova i chrilles pappas båt. tanken hade först varit att vi skulle åka ut med båten, men vädret var inte med oss. så vi tog gummibåten till strömma kanalbar och killarna bjöd oss på middag.(typ en av de godaste hamburgarna jag någonsin ätit !). efteråt var jag styrman eftersom jag inte hade druckit och vi gav oss på en tur till landet och hälsade på. killarna satt och drack captian morgan och cola och jag och ida drack... cola. när det började bli mörkt och regnade på rätt bra bestämde vi oss för att bege oss mot varvet och den stora båten igen. kul för mig som skulle köra?! njaaee.. men helt dyngsur och med smink i hela ansiktet lyckades jag ändå ta oss tillbaka i ett stycke. sen satt vi inne i båten och lyssnade på musik hela natten innan vi gick och la oss. (sjukt stor båt!) sen i morse körde chrille hem ida och köpte frukost till oss medans jag och martin tog båten ut till landet och väntadepå honom.
sen åkte vi ring. martin och chrille fick åka tillsammans en gång och jag och philip åkte en gång. sjukt kul, men sjukt jobbigt!

nu ska jag väcka liv i martin som ligger här bredvid mig och snarkar, haha, med en kudde över ansiktet. sjukt charmerande kille!

over and out


bild som jag tog från piren i åhus. skulle nog kalla den, stillsam?!



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0