"we don't celebrate sundays.."

goddagens! jag och martin sitter hemma hos honom och myser. vi har legat i sängen och läst hela morgonen, sjuktnördigt men jätte mysigt en sån här dagen efter dag. jag tog en liten paus från min bok för att blogga lite. så nu sitter jag i trosor linne och mina brutalt snygga glasögon framför datorn. (det där med brutalt snygga finns det bara en människa som tycker och han ligger här brevid). anyway, idag ska jag och martin äta middag med han pappa... mm precis, haha. sen vill jag gå på bio, jag har fortfarande inte fått göra det, även fast det är det ända jag har tjatat om att göra i typ tre veckors tid nu tror jag. så jag hoppas på att jag får göra det ikväll :) .

igår kväll var vi först hemma hos chrille och kollade och provsatt hans nya soffa, as skön! sen drog vi oss över till julia (när jag säger vi så är det nästan alltid jag, ida, martin och chrille det gäller..), en tjejkompis som jag lärt känna nere i stallet och umgåtts med i ett par år, hade dock inte träffat henne på ett bra tag innan igår kväll. men det var kul och de flesta människorna där mycket trevliga och pratglada.
vi snubblade väl hemåt vid två snåret och lyckades stöta på en mycket bråksjuk och mycket alkohol-(och förmodligen något mer)-påverkad fiskisbo. han insisterade på att någon av oss skulle ge han en smäll på käften. när vi vägrade och förklarat att ingen av oss skulle göra det började han gnälla om att han hade sabbat något och sen hittade han och chrille gemensamma kompisar. sen kom min och martins buss och resten av gänget hade tydligen knappt blvit av med honom, ida och chrille hade blivit tvunga att följa mickis hela vägen hem. det finns så mycket obehagligt folk hör i trakterna.

nu tror jag att jag ska försöka få styr på lockarna som på något mystiskt sett tagit över mitt hår. vi hörs!

over and out


kan ju säga att hösten inte känns alltför lockande när det här ligger i minnet...


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0