"turn the page.."

åhh, sista dagen på sommarlovet.. och vad ska jag göra?! jobba.. eller först ska jag hinna in till stan och inhandla skolgrejer, äta lunch med moa och lite sådär, sen ska jag hämta tjejerna på dagis. hoppas på att tessie kan klippa mig ikväll också, topparna börjar bli riktgt risiga nu, och det kan ju vara kul att vara lite snygg när man kommer till skolan första dan :) . hahaha. även fas  jag verkligen inte har ngon lust att börja  skolan igen så kan jag inte låa bli a tänka ut precis vad jag ska ha på m ig så sådana detaler. hjärnan är en underlig del av kroppen.

igår kväll körde jag på nere i stallet och jobbade fram emot ni på kvällen. kom hem till martin helt slutkörd och tror ni inte at gullungen hade gjort majskolvar och saft till mig :)!? så jävla underbar är han.

nej hörrni, nu ska jag ring och väcka ida så att vi kommer in till stan någon gång . vi hörs!

over and out


dags att vakna babie ^^


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0