"the first day of the rest of my life!"

godmorgon! är inte uppe mycket tidigare än vanligt idag, bortsett från att jag idag vaknade av att mobilens alarm ringde och inte martin. när martin ringde och skulle väcka mig hade jag redan hunnit duscha och satt och käkade frukost..
idag börjar skolan igen.. suck, sommaren är slut och jag har sån ångest för att bli instängd i skolan igen under den långa och ytterst depressiva hösten. som redan verkar ha börjat, för det öste ner regn när jag vaknade. suck..
fast nu verkar det som om det har avtagit en del och jag får väl hoppas på att uppehållet håller i sig tills jag hunnit komma in i skolan.

ikväll hoppas jag på att få rida. får se hur det går eftersom jag inte stod med i min ridgrupp. men det brukar lösa sig. hoppas bara på att dem inte har tagit in massa newbies. jaja, nu ska jag klä på mig och göra mig fin inför dagens utmaning, skolan.
vi hörs !

over and out


det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0