"thats me in the corner.."

hejhej! jag och mickis överlevde våran fem årsdag smärtfritt och med ett leende på läpparna. den började med att jag åkte till mickis och sen vidare till mcdonalds. där satt vi i någon timme eller två och åt bakis "brunch" med avslutande godsak. sen åkte vi hem till kusin vitamin och kollade på tv med en mycket bakfull ida som låg däckad i soffan större delen av visiten. sen gick vi ner till mickis och hon åt lite middag medans jag tittade på. sen vart det fjortisfest med mickis kompisar.. eller gamla klasskompisar.. vi gick det nyktra och bara drev sönder allihopa, lurade i dem att jag var lesbisk och hade en flickvän. haha.. snopna miner må jag säga. haha.

nu ska jag snart gå till bussen för att åka hem till min älskling, som just nu står och jobbar.

over and out


underbart kul dag :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0