"rock you like a hurricane!"

godermorgon! idag har det regnat och det är därför alldeles blött ute. om någon timme ska jag bege mig hem till mamma och hälsa på lite :) och sen ikväll får jag se om jag kanske hinner hem till pappa en sväng. har ju inte träffat någon av dem sen innan jag åkte till skåne. knappt lillsyrran heller för den delen. pojken tar väldigt mycket tid..
men idag ska jag i alla fall försöka komma iväg och hälsa på dem. nu har jag redan snackat med mamma och så om att jag kommer. hon ska hjälpa mig att boka en biljett till en konsert som jag ska gå på, men takida och backyard babies! sjukt coolt! ska dit med mickis och jossan, (tror jag?!) .

nej nu ska jag fortsätta ladda upp bilder, vi hörs!

over and out


sommar sol och varma nätter.. försvinn inte!



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0