"pretty fly for a white guy.."

goddagens! sitter hemma hos martin som vanligt och degar järnet framför datan. mickis är på väg hit och jag ska hjälpa henne att göra sig fin inför kvällen. kräftskiva tror jag hon snackade om.. anyway så ska hon vara snygg och då kommer man tydligen till mig *ler*.

igår var vi på stockholm ink bash i münchenbryggeriet (tattueringsmässan), och fan vad coolt det var! överallt sitter det folk som blir tattuerade och alla där har tattueringar över hela kroppen. vi stötte på, en tjej som endast hade ett par svarta och rosa hotpants på underkroppen, hells angels medlemmar, tattuerare från hela världen, fulla människor, chrilles pappas kompis och massor av annat sjukt och skönt folk. nej jag är frälst, så fort dagen är inne och pengarna är samlade så ska jag göra min efterlängtade tattuering :) ! hoppas på attd et blir innan nästa sommar i alla fall så den hinner läka ordentligt.
när vi kom hem hade martin en  överraskning till mig. en candy bra ! hur glad blev inte jag. för er som inte vet vad det är så är det god tid att googla på det ;) .
nej nu ska jag sätta på mig lite kläder innan mickis kommer. vi hörs !


over and out


now you know ;)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0