"om jag blir miljonär på lotteri.."

goddagens, nu sitter jag med mina nyinförskaffade baggy byxor och mina converse redo för att närsomhelst springa ut till bussen för att åka hem till mickis. vi har våran fem års dag idag och ska fira den med att spendera dagen tillsammans och kanske baka lite tårta och sådär. vi får se vad som händer.

igår kväll var vi på fest på hivön. helt okay, dock inte min typ av folk och som väntat vart det bråk. vissa människor är sig lika efter alla dessa år. martin och chrille var små änglar och kom och hämtade mig, mickis, moa och ebba runt halv tolv och tur var det, för det var inte nådigt hur mycket det regnade då... sen åkte jag och martin hem till honom och sov. och idag har jag bara varit seg och degat.

nu måste jag dra. vi hörs!

over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0