"nothing is for real.."

godmorgon! tisdag morgon och jag av njuter en macka och en kopp te framför datan, (ovanligt!?) och ska snart gå och klä på mig och fixa innan jag ska ner till orminge och ta bussen till min mamma för att städa. det vart inget sånt igår pga massa krångel och sjukhusbesök.. men idag tar vi nya friska tag och nu ska skiten fan ut ur det där jävla rummet! haha.

igår kväll åkte jag hem till kusinerna (och ida) och fick middag, sen kom martin dit och vi tittade tro det eller ej på; fäbojäntan, hahaha. jag och ida hade inte sett den och killarna insisterade på att vi skulle titta på den en liten stund, eftersom det var en gammal klassiker. ;) haha. vad gör man inte för laget liksom. och nu mer är det min bästa film! (eller inte) .

ikväll ska jag, ida och chrille iväg och överraska idas mamma för hon har fyllt år =), grattis nina!
nu ska jag göra mig klar, vi hörs!
(imorgon är det takida och backyard babies! fan vad jag lääängtar !)

over and out


baby oh baby, don't let me go!


//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

Släpper dig aldrig <3

2008-08-17 @ 19:03:55
URL: http://idaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0