"minus celsius!"

en lyckans morgon när det nu bara är några få timmar kvar tills jag får se takida och backyard babies live på skansen med mickis och jossan ^^.. helt grymt!
martin ringde och väckte mig vid tio och jag studsade ovanligt nog upp på en gång och vart hyffsat pigg. nu sitter jag och dricker te framför datorn och försöker göra ett upplägg på dagen innan min bakfulla vän mikaela vaknar till liv.

igår var en dag full med saker och ting. först var jag och ida hos mamma och städade hela dagen, det gick väl sådär när jag som vanligt blir ofokuserad och tycker det är tråkigt att städa. sen stressade jag hem till martin för att hinna byta om innan vi skulle infinna oss på "lasse i parken" på långholmen för att äta middag med idas mamma och hennes systrar. jätte mysigt. jag, ida och chrille vart bjudna på middag och jag och ida fick bubbel :). jätte mysigt och trevligt. idas mamma är så jävla skön! haha. sen bar det av hem till martin för att hinna träffa och mysa lite med honom också. eftersom vi typ inte kommer träffas förrens i helgen nu. eftersom jag ska på konsert ikväll och han ska på fotboll imorn kväll. men men, så får det bli :) .

nu ska jag föröska bestämma mig för vad jags ka ha på mig ikväll. baggy och en ny t-shirt kanske? converse eller vans?! hälp mig!

over and out


ikväll ikväll ikväll!!!! :D



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0