"keep it moving!"

helt allena i lägenheten idag. martin är på jobbet och tystnaden är öronbedövande.. (kan bero på att jag inte satt på någon musik?). jag har duschat och gjort mig iordning för att om tio minuter gå till bussen och äntligen träffa min mickis. vi tar en sväng till forum och kollar runt lite innan vi ska göra oss snygga inför kvällens fest på hivön.

jag och martin gick och la oss vid elva tiden igår. riktigt skönt faktiskt, jag var så jävla trött och somnade på en gång. vaknade sen precis när martin skulle gå av att jag var kissnödig. sjukt jobbigt att behöva gå upp och gå på toa. men jag hann säga hejdå till min älskling, som en liten morgon bonus liksom :) .
nu ska jag gå ut till hallen och sätta på mig skorna :)

vi hörs!

over and out


vi ses om en halvtimme gumman :) <3


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0