" jag gråter utan tårar och jag hatar utan själ.."

godmorgon. uppe i god tid idag och martin är fortfarande sjuk.. stackarn! om någon timme ska jag till mamma och hjälpa henne lite innan jag åker ner till stallet för terminens första arbetspass. goosh, sommarn har gått alldeles för fort.. två dagar kvar tills skolan och alla rutiner börjar också. imorgon ska jag försöka få med mig ida in till stan för att inhandla diverse saker som man behöver när man går i skolan. typ kolleigeblock, pennor, sudd och liknande. har ju redan min nya och ascoola almanacka med döskallar på. mycket nöjd med den :).

igår var jag hos mamma hela dagen och städade och kollade på laghoppningen i OS. jag och syrran kom rätt så långt på rummet och blir nog klara nästa gång vi gör ett ryck. frågan är bara när det blir..
sen åkte jag hem till martin och mickis gled över en stund och jag gjorde middag, (kors i taket!!!) det blev nudlar med wokad kyckling och grönsaker, och tro det eller ej men jag lyckades verkligen! och det vart gott.. haha, jag är ingen höjdare på att laga mat annars. pannkakor är väl det ända jag är riktigt bra på tror jag.

men men, nu ska jag göra mig klar så jag kan åka till mamma.  vi hörs!

over and out


vart är solen och värmen.. sommaren finns inte längre i sverige!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0