"hurricane george.."

vaknade för två timmar sen brevid min älskade pojkvän som jag idag varit tillsammans med i tre månader. underbart!
igår kväll var vi och käkade middag hos martins pappa, nudlar med någon slags gryta (asgott!) och glass. sen var vi på bio nere i sickla. vi såg arkiv X - i want to belive, helt okay. jag är inte så mycket för sånna filmer egentligen, tycker att den var lite äcklig. men som tur var hade jag ju martin att hålla i handen och ida att sparka i ryggen om det blev för läskigt. ( hon satt framför mig). synd bara att dem inte körde signaturen till arkiv x mer, det var bara några korta korta snuttar med den. kommer ihåg arkiv x från när jag var liten, jag fick aldrig se det med mamma, men så fort hon inte var hemma eller om vi var hos pappa så fick vi se det, haha. och éfter varje gång hade jag mardrömmar.

jag kunde inte riktigt somna sen igårkväll.. och när jag låg vaken och funderade så kom jag på vad jag skulle vilja tatuera: en skyddsängel på ryggen, mellan skulderbladen så att vingarna går ut på skulderbladen... det kan bli rätt coolt! jag har så många idéer på vad jag vill göra, men den här känns väl mest rätt just nu.
jaja, idag ska jag ut till stallet med emma en sväng och rida lite. sen så tror jag att jag och martin ska äta någon god middag :). nu ska jag klä på mig innan vi ska dra.

over and out


sommar, sol och varma dagar..


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0