"how do you like it?"

mm.. nu har jag suttit och läst the game i över två timmar fått i mig två pannkakor och pratat med martin medans han var och handlade. en riktig mysig dag. synd bara att jag vart tvungen att vara ensam hela dagen..
martin har bett mig att stå innanför dörren med en kall öl i handen när han kommer hem och det önskemålet ska väl inte vara så svårt att uppfylla, haha.

mamma ringde förut och jag bad henne sätta in pengar till min mobil och så. dem har inte kommit in ännu men hoppas på att jag snart ska kunna kontakta omvärlden. får se hur det blir ikväll. basse visste inte riktigt hur det skulle bli så vi har pontus i reserv plan just nu. får hoppas på att det blir någonting kul ikväll för min och idas del.. men det brukar lösa sig när jag och min girl är ute och ränner.
nu ska jag göra iordning martins öl. vi hörs!

over and out

// carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0