"hon är inte någonting man har.."

godmorgon! sitter som vanligt och äter frukost framför martins dator. idag hade jag tänkte försöka vara lite snäll mot älsklingen och städa upp i lägenheten. jag har redan börjat lite, men sen skrek magen att den ville ha mat. jag tyckte städandet var en idé eftersom hälften av alla saker som ligger på golv och sådär är mina.. suuck, jag hatar att städa. men det är ju desto roligare när det är fint sen :) .

kvällen är inte planerad alls, mer än att martin sa något om att vi kanske kunde bjuda över mickis och spela lite guitar hero. mongot ska ju spela match imorgon.. men det kanske skulle vara rätt skönt med en lugn kväll för en gångsskull. haha. om mickis är med så är det ju alltid kul också.

men men, nu ska jag försöka göra ett ryck så jag blir klar någon gång. vi hörs!

over and out


jag hatar att du ska jobba varje morgon :(


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0