" golden eyes.."

det var inte kärlek vid första ögonkastet.. det var attraktion.
första gången jag verkligen minns att jag såg dig på nära håll var när jag kollade på film med sin "sambo".
även om du bara gled förbi med ett snabbt "tja" och sen försvann in till din egna lilla värld, så fanns den där. attraktionen och lusten att utforska det nya. för en stund glömde jag både te och film. men efter en stund försvann du ur mina tankar lika fort som du dykt upp.
många tunga månader förflöt och vi sågs igen och samma känslor av nyfikenhet och attraktion dök upp. och av alkoholen påverkad gjorde jag sak av mina tankar och utforskade. även om det var alkoholinfluerat så gillade jag det jag såg. och intresset började växa. du försvann nu inte ur mina tankar och att ta upp kontakten kändes nästan självklart, så jag tog det, det första och allra farligaste steget.. och om jag är glad att jag gjorde det, för det var början på något som jag inte kunnat tro skulle hända mig igen, boy vad jag har saknat de här känslorna.

jag älskar dig martin!



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0