"dear chasey lain.."

godmorgon! sitter hos martin och fördriver tiden tills jag ska gå till bussen och åka till skolan. börjar inte förrens vid kvart över tolv på tisdagar, jääätte skönt :) . sen har jag bara två lektioner och slutar vid halv tre.

igår var skolan helt ok, hade bara två lektioner då också, form och matte. i år ska jag satsa lite på matten, för jag vill verkligen förstå den! efter skolan åkte jag hem till martin och väntade på mickis, sen skulle vi ha tränat, men så blev det inte. vi satt och snackade i några timmar istället, ända tills martin kom hem och gjorde middag till oss :) . sen åkte vi hem till chrille och skulle kolla på film. martin och chrille lagade kladdkaka sötungarn, as gott :) . sen tittade vi på kärleksön och jag tror att det var den äckligaste av dessa filmer jag någonsin sett. glada sjuttiotalet i all ära.. men det måste väl ändå ha funnits rakhyvlar?! goosh!
sen for jag och martin hem och myste och imorse vaknade jag av att han pussade mig på kinden och sa hejdå innan han gick till jobbet.

ikväll ska jag jobba och martin skulle ner och kolla på deras innebandyträning, han har skadat benet så han kan inte spela själv. men men, får väl se hur det går med det. han snackade om att han ska gå till en idrottsläkare eller vad det hette, låter jätte bra!
nu ska jag samla ihop alla mina grejer så jag är redo att gå till bussen. vi hörs!

over and out


säger bara en sak, ge mig tillbaka!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0