" days of sickness, passing by.."

godmorgon. idag jag vaknade jag vid kvart över nio.. av att väckarklockan ringde.. planerar att åka till min mamma i hyffsad tid eftersom hon ville ha sällskap och hjälp med att tvätta hunden. älsklingen är hemma idag. han är sjuk.. desto mysigare för mig som får en extra dag med honom, haha. frågan är ju bara om jag verkligen kan åka till mamma när martin är sjuk. ska ringa och kolla..

i lördags var jag och ida hos pontus. det var väl inte så farligt kul, me vi stannade av ren artighet ett tag i alla fall. sen åkte vi och mötte upp grabbarna, bestående av philip, martin, chrille, kim opch trybbe. vi fick med dem tre första till statoil och donken. efter en stund på donken och mycket skratt och liv, fick vi tag i en taxi och åkte till ugglevägen och körde sing star. philip började fylla år vid tolvslaget så vi passade på att fira honom lite också ^^ . grattis i efterskott kusin.
sen tog jag och martin bussen hem till honom och båda somnade typ på en gång.

igår tog vi sovmorgon och jag och ida åkte inte ut till stallet förrens vid halv tre. det bästa av allt var inte att vi var as trötta, utan att det regnade.. och att jag på vägen hem vart tvungen att gå i spöregn från orminge.. suck. men det gick hyffsat bra att rida och det avr skönt att röra lite på sig. man börjar känna av att man inta har tränat på hela sommaren nu. men det ska det snart bli ändring på :) .

nu ska jag mysa ner mig med min pojkvän en liten stund till. vi hörs!

over and out


snart är det slut på det här :( en mysig försommar kväll i kummelnäs :)


 


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0