"burning inside.."

it's alright now, when you're here..

martin har lämnat mig hemma för att åka till saltis och spela match.. suck.. sen ska han iväg på grabbkväll ikväll också. så jag och ida har tagit saken i egna händer och ska eventuellt iväg och grilla med basse ikväll :) . skulle vara kul, har inte träffat honom på ett tag.

it's colder now, and you're not home..

igår kväll var en rätt lugn kväll. jag och martin åt pannkakor som jag lagat (typ det enda jag kan laga!) till middag medans chrille satt och tittade på. sen åkte chrille hem och vi myste en stund innan vi klädde på oss och åkte in till stan för att spela laser dome på sveavägen :) as kul, även om man bara spelar i en kvart. sen vart det donken och efter det begav jag och martin oss hem till honom.
hela dagen innan martin kom hem låg jag i hans säng och kollade på sex and the city, sjukt bra film! så nu vill jag ha en jätte stor garderob och massa fina skor och klänningar.. maaaartin! haha

japp.. nu ska jag väl försöka få tag på någon så att jag slipper sitta här själv hela jävla dan, som vanligt.
vi hörs!

over and out


kvällspromenad i skåne !


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0