"all this time, all this time with you.."

godmorgon! en överlycklig tjej vaknade för en halvtimme sen av att martin ringde och väckte mig. igår ikväll var bkland det sjukaste jag har gjort! så gaaalet bra ! helt jävla underbart! backyard babie var bra men det kändes som om dem kunde gett liite mer ändå. fast efter att dem hade gått av scenen en gång kommer dem in igen och rockar igång minus celsius, då var jag lycklig! haha dregen var som vanligt as ball och alla bara ville ha honom.. emellan banden var det burnt out punks som tydligen skulle vara "sveriges fetaste eldshow".. eehh, dom var inge vidare. det kanske var framemot slutet på deras show när det började hända lite grejer som det vart ballt. annars helt värdelöst!
sen klev takida på!!! och skoja inte vilket jääävla drag det blev i publiken! helt galet. och dem öppnar med evil eye, alla stod och hoppade som galningar.. helt sjukt! jag får fortfarande gåshud när jag tänker på det! helt galet bra, det var fan i klass med maiden.. och då är det bra ;). man kände hur alla drog efter andan när introt till curly sue körde igång och det bara började rinna tårar på mig för att det var så sjukt bra! sen hade dem sin egen "allsång på skansen" till jaded, och det var rätt mäktigt när hela publiken står och skriker texten. I was broken and alone, I wanna rest my bones, the sun is shining now, but still I'm feeling cold.. helt underbart!

jag är frälst! kan ju säga att jag kommer vara på alla deras kommande konserter i sthlm i framtiden! goosh vad bra det var..
jag kom i alla fall hem runt halv ett tiden och lyckades öppna och sgtänga dörren, ra av mig jackan och skorna, borsta tänderna, tvätta bort sminket och g¨på toa, och klä av mig kläderna utan att martin vaknade. men när jag la mig berdvid honom och gav honom en puss i nacken så vaknade han på en tiondelssekund, sjukt. haha. men mysigt, för då hade jag någon att dela med mig av min underbara upplevelse till.

idag ska jag jobba och sen ikväll ska jag träffa elli! har inte träffat henne sen vi åkte hem från rhodos. så det ska bli jätte kul, vi ska ta en fika och sen se vad som händer :) .
nu ska jag ta en dusch!












Ses i kväll gumman :)



öppnings låten :) sjukligt!



over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0