"a bad ending.."

från att ha gått fån en dag som såg ut att kunna vara och sluta bra så slutade den här dagen riktigt dåligt.. eller jag har ju inte gått och lagt mig ännu eller så.. men det känns verkligen som om den här dagen är ordentligt förstörd.. fan. jag lyckades att hålla humöret uppe så pass länge att jag klarade skoldagen utan några sura miner eller ont i huvudet. kommer ner till stallet och är fortfarande på samma positiva humör. får rida en ponny som jag inte tycker om, smack, en del av humöret försvann. som tur var gick det ganska bra att rida men ändå. efter ridningen, måste stanna kvar och gå på stalljobbarmötet.. suck, okej då. får under mötet veta att  jag kommer  att bli tvungen och flytta till en ridgrupp på fredagar klockan sex! SMACK! slut på det glada humöret. vilken idiot utan liv vill rida en fredagskväll? jag har så jävla mycket annat för mig då, och har hittills gjort allt för att undvika att bli flyttadd till fredagar..
jag tycker inte att det är okej att dem bara flyttar oss allihop utan att fråga var och en om det är okay. för mig är det verkligen inet okay.. jag hade precis fått ihop allting så att det passade in och jag slapp stressa så mycket som möjligt. nu rasade mer eller mindra hälften av allt det jag planerat..
fredagskvällar är för mig heliga och jag varken vill eller tänker spendera dem i stallet. det räcker bra med att jag rider på söndagar.
koruption!

nu är jag på alldeles för dåligt humör för att både äta middag och blogga, vi hörs!

over and out


//carro

Kommentarer
Postat av: korvis

No shit jag vet hur det känns! Alla "aktiva" i min klubb rider på tisdagar men där får jag inte plats! :(

2008-09-04 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0