" you smell like springs all flowers.."

regn finns för att solsken ska uppskattas mer.

idag var en rätt så blöt och slaskig dag. ändå orkade man sig upp vid halv elva trots att jag var ledig och hade sovit med idahoe. otroligt nog fick vi inte igång tvn med video igår, så vi kunde inte somna till någon disneyfilm ens. och ändå tror jag att va somnade hyfsat fort, kanske för att vi var trötta?

dagen har spenderats inne i stan. först tog jag och björn en fika på muffins fabriken. när det var avklarat och färdigt begav jag mig till åhléns vid drottninggatan och mötte fanny och idahoe, hööööögst upp på ett fik som finns där. vi satt där en stund, men flyttade sen ner två våningar och köpte smoothie. jag fick även mina för stora converse sålda till linnea för 300 kronor :). tvåhundra gick direkt till ett par nya trosor och en ny bh. underbart sexiga. vid halv fem tog jag mig till gullmarsplan och värmdö gymnasium, jag skulle nämligen hämta mickis i skolan, då hennes mamma och pappa var upptagna idag, ha ha ha. mikaela va hungrig så jag hamnade på det tredje matstället för dagen, och självklart vart det donken. ett måste varje gång man är í stan, att man iallafall måste gå in på ett mcdonalds. denna gång tittade jag på när mickis åt sin "middag". efteråt kändes det verkligen som att det behövdes en runda till gymmet. tränade ca 45 minuter och begav mig sen hem till min kära mor och fick lite middag. sen har jag slagits med datorn om vem som internet i två timmar. och kolla, äntligen funkar det :)

nu är det dags att krypa mellan lakanen och invänta morgondagen med ett par timmar sömn.

23:12 9 april, ordet aprilväder är nog det mest användbara just nu!
over and out

image103
sommarminnen :) snart är det varmt och ljust igen!



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0