" you don't have to hurry love.. "

just nu sitter jag hemma hos min bästa vän, hon tittar på prisonbreak och jag har snott åt mig hennes dator en stund. vi har handlat och gjort fruktsallad med glass. as gott, och med tanke på hur mycket jag har rört på mig idag så kunde jag unna mig lite faktiskt :).
snart ska vi krypa ner i hennes underbara säng och sova lite. personligen har man studiedag imorgon, dessvärre har inte mickis det. så jag får gå upp med henne när hon ska till plugget. kanske tar en promenad hem om det är fint väder, för det tar faktiskt inte mer än en kvart att gå hem. gick faktiskt hit idag ! duktig carro.
nej nu ska jag vara lite social.

22:17 14 april, idag fyller min korv 17 år :D älskar dig <3
over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0