" where ever i go, what ever i do.. "

gurkor växer inte på träd, inte heller på buskar, de är klätterväxter :D!

jahaaaa, så har man precis kommit innanför dörren efter ännu en "lyckad" dag. det har varit strålande sol och jag har hunnit med förvånandsvärt mycket.
jag startade denna underbara dag med att möta upp idahoe vid forum och chilla där ett tag med henne. köpte mig ett nytt hårspänne och mer pengar till mobilen, för att en viss person gnäller annars ;).
dagen fortsatte i mer solsken och vi promenerade mot skolan under ivriga disskutioner om den otroligt händelserika helgen som vi spenderat på olika håll. det märks att man har varit ifrån varandra i mer än två timmar, haha.
skoldagen rullade på med något obehagligt inslag här och där, men överlag var den bra.
vi hade turen med oss att italienska läraren var borta idag, så istället för att plugga glosor och göra bort sig kunde jag och idahoe i godanro bege oss in till slussen för att köpa bullar och juice. sen promenerade vi bort till gamla stan och slog oss ned på kajen med allt gott man kan tänka sig. vi låg i solen och mös till den försvann bakom några olycksaliga moln.
jag åkte till mina barn som jag plockade upp på dagis. sen åt vi mellis och kollade på pippi. lättförtjänta pengar?

direkt hem sen. hade tänkt att träna och sen åka till M, men philip hörde av sig och sa att han var hemma från italien. så det blev en tripp till kusinerna. när jag kommer innanför dörren hör jag en bekant röst och M står i köket :D. kan det bli bättre?
efter en stund packade jag och philip in oss i hans bil för att hämta deras hund som ska bo hos honom i veckan. sen vart det som vanligt tv tittande, och som vanligt slapp vi inte se pimp my ride.
mickis och jossan tittade förbi en sväng och sa hej :) .
sen vart det mer tv och efter ett tag skulle philip hem, så han skjutsade mig heeela den långa vägen till far far away velam.
bra dag bra folk.

nej hörrni, nu ska jag ner till min "lya" som jag har öfr mig själv denna vecka. morfar är i thailand och tyckte att jag kunde passa katterna tills han kom hem, inte mig emot när man får ha eget hus!

23:04 21 april, soliga dagar och glassiga brillor. (stor kusinen har likadana solbrillor som mig, illa, illa :P )
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0