" when everything change.."

vad som än händer så får man aldrig glömma att hoppet fortfarande försöker hänga kvar.

snälla rara syster, detta löser ingenting. att fly från problemen på ett så fegt och själviskt sätt. tänk på att du skadar fler än du hjälper med dessa metoder. vi är många som älskar dig, och det vet du. jag vill inte att det ska hända dig något, du är ju min lilla ängel och jag älskar dig. så snälla du för min skull så hänger du kvar och väntar ut stormen med mig. så ska vi vandra i solen tillsammans sen, hand i hand.

image111
Jag vet att nätterna kan vara långa, jag vet att det kan vara kallt, men jag vet också att allting på något sätt alltid blir till det bättre, och det är det man ska lära sig. inte att allt alltid går åt helvete!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0