" we will fight like heroes.. "

hur kan det bara vara möjligt...?

jag förstår inte hur en så underbart vacker dag kunde visa sig vara så fruktansvärt värdeläs och tråkig.
det är mycket att tänka på just nu och jag vet inte om jag vill tänka på något av det egentligen. jag är fortfarande relativt psykiskt instabil efter allt som har hänt det senaste året. till råga på allt var det ett år sen farfar dog igår och min lillasyster mår sämre än någonsin.
sen idag skulle jag äntligen få träffa min skyddande ängel.. men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. för nu är hon också trasig.. jag orkar inte med mera trasighet nu.
hon är den person som förtjänar att må dåligt minst av alla i hela världen. själv vet jag att jag fått vad jag förtjänat, men hon... aldrig att hon kan ha förtjänat att få må så dåligt som jag har gjort. det ska bara inte få hända.

jag älskar dig mitt hjärta, och finns för dig som du finns för mig!
 image112
jag älskar dig <3


meeen. även om dagen varot fylldmed ångest och jag vaknade på heeelt fel sida imorse så har det varit solsken. och jag har fått träffa mina klassvänner och det gick rätt bra att rida. det är väldigt skönt att få galoppera bort lite agritioner ibland. och att vara med djur har godtjänts som terapi nu, jag vet att det funkar.
jag har hunnit med att skriva klart min svenska novell också. om jag får VG på den så lovar jag att den ska läggas upp i bloggen ;). rätt nöjd själv faktiskt. det var ju mer eller mindra bara en omskrivning från ett utdrag av den gudomliga komedin av dante. men det blev bra..

nej nu ska jag ta mig ner till min lilla stuga. ta en dusch, sätta på mig rena trosor och min sovtröja, sen krypa ner i sängen med en kopp te och läsa min bok. (rena trosor är det bästa som finns :D ) .

21:49 24 april, ska aik spöa djurgårn ikväll?
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0