" those who don't got the look, got the style!"

alla jublar och strålkastarna sprutar ut ljus, de skriker ditt namn och i nästa stund vaknar du..

dagarna är fulla av löjliga dagdrömmar och tankar på allt och inget. dagdrömmarna handlar om varma, ljusa nätter fulla av skratt och vänliga ord, kanske någon att hålla i handen? några av drömmarna när minnen, gamla lyckliga och galda minnen, men också förfärliga och obehagliga minnen. jo dagarna är fulla av dessa mysiga och omysiga tankar som för en fram och tillbaka i korridorerna på små moln som luktar byggsal och skolböcker.
underligt nog gilar jag det, mer och mer. det är som att ju mer tid jag tillbringar i skolan och ju oftare jag träffar människorna där, desto oftare vill jag gå i korridorerna och detso oftare vill jag träffa människorna där.. vad har hänt med mig, hahaha, trodde aldrig i mitt liv att jag skulle vilja gå till skolan. men nu finns det så mycket att se framemot och tiden fördrivs väldigt fort när man är i skolan och träffar massa folk.

helgen vart bra, men relativt sömnlös. fick ingen vidare sömn i lördags heller. jag elin och mickis var hemma vid fem på morgonen efter en toppen trevlig kväll med mycket mysiga människor. den avslutades med en sväng förbi martin i orminge, därför var vi hemma så sent :)
söndagen vart en stall dag. jag och idahoe var nere och red. as kul! hon höll lektion för mig på volten, och vi lyckades med både travhoppning av ett litet hinder och högergaloppen! helt underbart, tack så mycket älskling <3.

nej, nu ska jag försöka få lite engelska gjort, kommer förmodligen inte att hända, men man kan ju alltid hoppas.

18:43 7 april, det är fortfarande ljust ute :)
over and out



akustisk version av the remedy, as bra låt :)!!


//carro

Kommentarer
Postat av: Idahoe

Allt för dig, gumman

2008-04-07 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0