" things I've got to do.."

I'll be back before you know it.

äntligen hemma efter ett hektiskt dygn i stallet, med korvgrillning, rövarhistorier och massa lek och bus.
temat hette påskkampen och vi var hosts. slitsamt jobb om man sovit knappt fyra timmar på en alldeles för smal och alldeles för hård soffa i en cafeteria med en kyl som står och surrar hela natten så man kan bli galen. men jag överlevde och nu är det bara till att vänta på elin och mickis som ska komma hit och göra sig fina inför kvällen tillsammans med mig.

solen skiner och trots de få timmar sömn jag fått känner jag att kvällen kommer bli lyckad och att jag är på ett toppen humör! för allt är mer eller mindra klart redan. klänningen fixad, drickat ligger i mitt rum och vi har en fest att gå på. toppen avslut på en vecka helt enkelt.
sen får vi ju se vart vi hamnar efteråt. elin ska iallafall sova hos mig. så hem måste vi ju någon gång.

imorgon ska jag träffa idahoe och vi ska ju på hivön och få lite struktur på mina skogstroll. vi får hålla tummarna på att vädret är med oss imorgon med! skulle vara helt underbart med en solig söndag till, med tanke på hur mycket trevligare det är att rida då.
nej nu ska jag försöka sova en timme innan mina älskade tjejer anländer.

16:47 5 april, det är nu livet tar fart!
over and out


image101
stockholm by heart, för att vara kung, måste man först bli prins!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0