" the top of the underground.."

det är dags att tänka på refrängen.

mitt musikladdnings program bestämde sig för att börja funka igen idag. så de senaste timmarna har jag suttit och laddat ner svensk hip hop, surprise? jag har fastnat för det. helt sjukt!
sån musik som jag förut ratat så hårt och verkligen tarshtalkat totalt. och nu sitter jag och lyssnar på det, dubbel moral är mitt andra namn, haha.

dagen har spenderats i stallet. helt mysig dag och det gick bra att rida plus att jag fick träffa emma. vi ska försöka hänga ihop på valborg och kalasa järnet! as bra.
snart kommer syster hit. hon hade visst något att prata om, så jag ska ägna henne någon timme innan M kommer hit. om det nu blir så vill säga.
nej nu ska jag återgå till mitt musik lyssnade och be elsa ringa mig.

19:40, 27 april. vissa saker ska bara få försvinna ur mitt liv nu..
over and out

image115
elsa <3 carro = as mysig sten i vattnet i falun... saknar dig hjärtat.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0